Jumat, 09 Juli 2021

Waktu masuk kamar itu, aku nampak suami aku udah tukar baju. Pakai baju tshirt, tapi celana jeans.. Pelik aku lihat, Siap pakai stoking lagi. 

Aku pun lihat balik hp aku, tapi dalam masa yang sama aku masih takut juga. Yala, bukannya tahu kan apa yang berlaku. Masa aku duduk disudut katil, suami aku langsung menegur aku, tanya aku, ok mngkin dia penat.. 

Aku pun pegi mandi, tertanya juga dalam hati aku. Kenspa suami aku tidak sentuh aku. Sayang2 aku kekamar mandi. Langsung aku mandi, sesudsh itu terus aku masuk kamar, lihat suami aku masih lagi tiduran.. Lihat jam pun sudah jam 11 malam. 

Penat masih lagi terasa..selesai solat aku masih duduk tempat bucu katil.. Tapi dalam masa yang sama, aku masih fikirkan hal suami aku. "Aku berpikir.. Selama ini aku ku tidur sendirian Sekarang ini, sudah dengan suami aku. Fikirku.. Aku terus baring dilengannya..

 Seronok pula aku rasakan.. Aku tunduk malu.. Selama ini pun aku dan suami tak pernah pegang tangan, tak pernah bersentuh. Berbual pun aku susah nak tgok matanya.. Aku masih merasa malu memandangnya. 

Cuma aku cukup bahagia dalam malam pertamaku. Aku meminta izin pada suamiku untuk baring menghadap ke kiri. Aku rasa kurang nyaman. Aku mula batuk tak berhenti. Suami ku terbangun, usap2 belakangku. Sayang sangat dia padaku.

Berhenti kemudian batuk tak berenti.. Kemudian batukku berhenti lagi. Aku pura2 tidur. Sebab malam ni memang payah sangat aku nak tidur Aku terdengar suamiku keluar bilik. Tak lama lepas tu dia masuk..

Aku masih baring tapi hadap ke dinding.. Suami aku tiba2 peluk aku, rangkul pinggangku dari arah belakang.. Aku tolak tangannya.. "yang.. Kita jadi suami isteri dah.. Apa yang dimalukan lagi.. Tangannya cuba berjalan ke dadaku.. Aku tolak.. "abang saya rasa macam tak nyaman. Saya keluar bentar ya, mau minum.. "ok yang.. Sambung.....